4834.jpg

در گروه محصولات شیمیایی در هفته گذشته اکثر کالاها با آرامش و تعادل قيمت ها مورد معامله قرار گرفتند.

به گزارش «پایگاه خبری بوری کالای ایران»، هفته گذشته برخی از محصولات که از حجم عرضه های پایین برخوردار بودند با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به این ترتیب دی اتانول آمین پتروشیمی شازند که به میزان ۲۲۰ تن عرضه شده بود، ۶۰۵ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۹۲ تومان و قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۶۲۱ تومان رقم خورد.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم در این روز ۳۳۰ تن عرضه و ۷۰۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۱۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۱۵۴ تومان رقم خورد.

سودکاستیک پتروشیمی اروند به میزان ۳ هزارتن عرضه و ۴۳۷۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴۰۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴۰۸ تومان رقم خورد. سودکاستیک پتروشیمی بندرامام هم بیش از عرضه تقاضا داشت، به طوری که عرضه ۲ هزارتنی آن ۲۴۰۰ تن تقاضا داشت، میانگین قیمت خرید آن هم ۴۰۵ تومان بود.

در همین حال استایرن منومر پتروشیمی پارس، منومر وینیل استات پتروشیمی شازند، اروتوزایلین پتروشیمی برزویه، الکیل بنزن خطی سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران، کریستال ملامین پتروشیمی خراسان و اسیداستیک فن آوران با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفتند.

همچنین محصولاتی همچون بنزن پتروشیمی بوعلی سینا، پارازایلین پتروشیمی برزویه، الکیل بنزن خطی پتروشیمی بیستون، دی اتیلن گلایکول فرسا شیمی و دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با تقاضای اندکی از سوی معامله گران روبه رو شدند، به طوری که معامله روی دی اتیلن گلایکول فرساشیمی، بنزن بوعلی سینا، پارازیلین برزویه و الکیل بنزن خطی بیستون انجام نشد.

به گفته کارشناسان بازار، معاملات محصولات شیمیایی در آخرین روز هفته، با آرامش دنبال شد و تنها برخی از محصولات با رقابت خريداران معامله شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها