uk companies.jpg

معاملات محصولات شیمیایی امروز به ۱۶ هزار و ۶۰۴ تن در تالارفرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۲۵هزار و ۸۴۲ تن و صف تقاضای خریداران نیز بالغ بر ۳۰ هزار و ۵۲۶ تن بود.

به این ترتیب مانند هفته های گذشته دی اتیل هگزانول، سودکاستیک، منومر وینیل استات، استایرن منومر، منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول با تقاضای خریداران مواجه شده و با رقابت معامله شدند.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با حجم عرضه ۱۱۰۰ تن و تقاضایی بالغ بر ۱۷۹۳ تن روبه رو شد. قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۶۹۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۵۱ تومان رقم خورد.

همچنین منومر وینیل استات این مجتمع هم با حجم ۵۵۰ تن عرضه و ۵۰۹۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۵تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۱ تومان رقم خورد.

منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون نیز با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شد، همچنین منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند نیز با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شده و با رقابت مورد معامله قرار گرفتند.

سودکاستیک پتروشیمی اروند هم با حجم عرضه ۷ هزارتن به میزان ۱۳ هزار و ۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴۶۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵۰۷ تومان بود.

در همین حال اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان تقاضایی برابر عرضه داشت و با قیمت پایه ۲ هزارو ۱۷۷ تومان خریداری شد.  اوره صنعتی و کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم یک هزار تن و با قیمت پایه ۶۷۵تومان معامله شد، اسید استیک پتروشیمی فن آوران، اوره صنعتی گرانوله پتروشیمی کرمانشاه و اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز هم با قیمت های پایه مورد معامله قرار گرفته و بخشی از تناژ عرضه آنها نیز وارد سیستم مچینگ شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها