2467.jpg

معاملات محصولات شیمیایی امروز مانند هفته گذشته با رونق دنبال شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در این روز اکثر محصولات عرضه شده با رقابت از سوی معامله گران خریدرای شدند.

به این ترتیب سودکاستیک پتروشیمی بندرامام و اروند، اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان، اسیداستیک فن آوران، منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول شازند و مارون در کانون توجه خریداران قرار داشتند.

به این ترتیب سودکاستیک پتروشیمی بندرامام که به میزان ۲ هزارتن عرضه شده بود، ۳۹۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳۹۸ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۴۲۸ تومان بود.

سودکاستیک پتروشیمی اروند هم که به میزان ۵ هزارتن عرضه شده بود، ۸ هزار و ۲۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳۹۸ تومان و میانگین قیمت خرید هم ۴۲۸ تومان رقم خورد.

در همین حال استایرن منومر پتروشیمی پارس برخلاف هفته گذشته با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفت، این کالا با حجم ۱۱۷۶ تن و قیمت ۳ هزار و ۲۴۲ تومان معامله شد.

اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان هم که به صورت سلف به میزان ۱۰۰ تن عرضه شد، ۵۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۹۲۲ تومان و قیمت خرید آن هم ۲هزار و ۱۴۹ تومان رقم خورد.

منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم که به صورت سلف عرضه شده بود، تقاضایی بیش از عرضه داشت، منواتیلن گلایکول ۴۴۰ تن عرضه و ۲۴۶۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن یک هزار و ۹۰۳ تومان و قیمت خرید آن هم ۲ هزار و ۹۳ تومان رقم خورد. دی اتیلن گلایکول این مجتمع هم به میزان ۱۱۰ تن عرضه و ۲ هزار و ۷۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۶۷۰ تومان و قیمت خرید آن هم یک هزارو ۸۳۷ تومان رقم خورد.

به گفته کارشناسان بازار معاملات محصولات شیمیایی امروز همانند هفته گذشته و بعضا با رقابت های بالاتر شکل گرفت.

اسیداستیک فن آوران هم ۸۲۸ تن عرضه و ۱۶۳۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۸۵۳ تومان و قیمت خرید آن هم ۹۳۸ تومان رقم خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها