185840194.jpg

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران در حالی به ۱۹ هزار و ۷۸ تن رسید که میزان عرضه ۲۳ هزار و ۴۹۹ تن و تقاضا نیز بالغ بر ۲۷ هزار و ۲۶۲ تن بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» منومر وینیل استات، منواتیلن گلایکول، اسیداستیک، دی اتیلن گلایکول، دی اتانول آمین، آرگون و سودکاستیک کالاهای جذاب گروه شیمیایی در این روز بودند.

به این ترتیب منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند که به ترتیب با حجم های ۵۵۰ و ۱۱۰ تن عرضه شده بودند، ۳۵۳۱ و ۱۲۳۲ تن تقاضا داشتند، قیمت پایه منواتیلن گلایکلول یک هزار و ۸۷۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۷ تومان رقم خورد. همچنین قیمت پایه دی اتیلن گلایکول یک هزار و ۹۴۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۱۴۰ تومان بود.

دی اتانول آمین پتروشیمی شازند هم که با حجم اندک ۲۲۰ تن عرضه شده بود، ۴۸۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۸۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۲۷ تومان رقم خورد.

همچنین سودکاستیک پتروشیمی اروند در غیاب بندرامام به میزان ۷هزارتن عرضه شد که ۷۶۲۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴۱۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴۲۱ تومان بود.

در همین حال استایرن منومر پتروشیمی پارس عرضه و تقاضایی یکسان داشت، به طوری که این کالا با حجم ۴۰۰۸ تن و قیمت پایه ۳ هزار و ۲۸۹ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در همین حال تولوئن دی ایزوسیانات پتروشیمی کارون، اکلیل بنزن خطی سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران و زایلین مخلوط بندرامام در گروه محصولات شیمیایی وارد سیستم مچینگ شدند.

در گروه فرآورده های نفتی نیز وکیوم باتوم پالایش نفت شیراز با حجم ۷ هزار تن و نرخ پایه ۵۳۷ تومان مورد معامله قرار گرفت.  وکیوم باتوم پالایش نفت اصفهان نیز وارد سیستم مچینگ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها