Engineer-at-oil-refinery-in-heavy-petrochemical-industry.jpg

مقایسه قیمت های محصولات شیمیایی در تاریخ ۱۴ و ۲۸ شهریور نشان می دهد که اکثر کالاها روندی صعودی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، گروه محصولات شیمیایی متاثر از رشد قیمت نفت، روند مثبت تری نسبت به محصولات پلیمری داشتند.  

به این ترتیب بیشترین افزایش قیمت نسبت به دو هفته قبل متعلق به گوگرد با ۶.۳۱ درصد است، این کالا از رقم ۲۲۸ به ۲۴۲ تومان رسید.

در ادامه افزایش قیمت ها، دی اتیلن گلایکول، ۳.۶۸ درصد و نرمال بوتانول نیز ۳.۴۱ درصد نسبت به دو هفته قبل افزایش قیمت داشتند، همچنین سودمایع نیز از رقم ۴۴۰ تومان به ۴۵۵ تومان رسید.

همچنین آروماتیک سنگین و متانول نیز با افزایش قیمت نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شدند، به طوری که آروماتیک سنگین ۲.۱۲ و متانول نیز ۲.۵۱ درصد افزایش قیمت داشتند.

اورتوزایلین، زایلین مخلوط ، اوره صنعتی و اسیداستیک نیز نسبت به دو هفته قبل با افزایش قیمت روبه رو شدند. اسیداستیک از رقم ۹۲۲ به ۹۳۹ تومان رسید.

در همین حال تعداد محدودی از محصولات شیمیایی با کاهش قیمت نسبت به دو هفته قبل روبه رو شدند، پارازیلین، بنزن و استایرن منومر نسبت به دو هفته قبل ارزان شدند. بیشترین افت قیمت نیز متعلق به بنزن با ۲.۳۹ درصد کاهش است. این کالا از رقم ۲ هزار و ۳۸ تومان به یک هزار و ۹۸۹ تومان رسید.

پارازایلین نیز نسبت به دو هفته قبل ۰.۷ درصد افت قیمت داشت، استایرن منومر هم با ۰.۲ درصد کاهش روبه رو شد، این کالا از ۳ هزار و ۳۴۸ به ۳ هزار و ۳۴۱ تومان رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها