F-1888.jpg

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران به ۲۰ هزار و ۴۵۷ تومان رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه محصولات شیمیایی ۲۶هزار و ۱۹۱ تن و تقاضای آن بالغ بر ۴۳ هزار و ۳۹۹ تن بود.

منومر وینیل استات، منواتیلن گلایکول، اسیداستیک، دی اتیلن گلایکول، سودکاستیک، استایرن منومر، اسیدترفتالیک و دی اتانول آمین از کالاهای جذاب در گروه محصولات شیمیایی بودند.

به این ترتیب کالاهای بیشتری نسبت به هفته گذشته با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند.

به این ترتیب منومر وینیل استات پتروشیمی شازند با حجم عرضه ۵۵۰ تن با ۴۳۰۱ تن تقاضا روبه رو شد، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۱ تومان رقم خورد.

منواتیلن گلایکول این مجتمع هم با ۳۳۰ تن عرضه ۲۱۰۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه یک هزار و ۹۶۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۱۶۵ تومان بود. منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم عرضه ای معادل ۳۳۰ تن و تقاضای ۱۰۱۲ تنی داشت، قیمت پایه این کالا یک هزارو ۹۶۸ تومان و میانگین نرخ آن هم ۲ هزارو ۱۵۵ تومان رقم خورد.

اسیداستیک پتروشیمی فن آوران هم با عرضه ۵۰۶ تن ۱۰۱۲ تن تقاضا داشت ، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۱۴۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم یک هزار و ۱۷۶ تومان رقم خورد.

سودکاستیک پتروشیمی اروند هم با عرضه ۹ هزارتن ۱۴۲۲۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴۷۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵۱۳ تومان بود.

استایرن منومر پتروشیمی پارس هم با حجم عرضه ۳ هزارتن، ۴۶۳۲  تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۲۷۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۷۳ تومان رقم خورد، بیشترین قیمت خرید این کالا ۳ هزار و ۲۹۲ تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها