A (147).JPG

معاملات محصولات شیمیایی امروز همچنان با افزایش تقاضا برای دی اتیل هگزانول، دی اتیلن گلایکول و منو اتیلن گلایکول، منومر وینیل استات، اسیداستیک، استایرن منومر و سودکاستیک دنبال شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، به این ترتیب عرضه ۱۱۰۰ تنی سلف دی اتیل هگزانول با تقاضایی معادل ۲۱۷۸ تن روبه رو شد، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۸۸ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۶۹۸ تومان بود، بالاترین رقم خرید این کالا ۳ هزار و ۹۲۲ تومان رقم خورد.

در همین حال منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم به صورت سلف و با حجم ۸۸۰ تن عرضه شد که ۴۳۵۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۷۸۰ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۲ هزار و ۷۹۶ تومان رقم خورد.

سودکاستیک بندرامام و اروند هم جمعا به میزان ۸ هزارتن عرضه و ۱۳ هزار و ۳۴۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴۰۱ تومان و میانگین قیمت خرید این کالا ۴۳۱ تومان رقم خورد.

اسیداستیک پتروشیمی فن آروان هم به میزان ۸۲۸ تن عرضه و ۲۱۶۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۸۶۷ تومان وقیمت خرید آن هم ۹۵۴ تومان بود.

امروز در گروه محصولات شیمیایی، آرگون و اوره صنعتی پتروشیمی شیراز، اورتوزایلین و پارازایلین پتروشیمی برزویه، کریستال ملامین پتروشیمی ارومیه ، الکیل بنزن خطی سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران و زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام روز آرامی را سپری کرده و با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفتند.

در همین حال اوره صنعتی پتروشیمی خراسان به میزان یک هزار تن عرضه و ۲۶۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۶۸۷ تومان و قیمت خرید آن هم ۷۵۶ تومان رقم خورد.

دی اتانول آمین پتروشیمی شازند هم با توجه به عرضه اندک آن، با رشد تقاضا روبه رو بود، به طوری که عرضه ۱۵۴ تنی آن ۷۲۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۶۱۷ تومان و قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۹۷۹ تومان بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها