shutterstock_157235432.jpg

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران به ۱۵ هزار و ۳۱۰ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» حجم عرضه ۲۴ هزار و ۹۱۸ تن و تقاضا بالغ بر ۲۷ هزار و ۹۲۶ تن رقم خورد.

در گروه محصولات شیمیایی همچنان منومر وینیل استات، دی اتیل هگزانول، سودکاستیک، اسیداستیک و استایرن منومر با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند.

به این ترتیب منومر وینیل استات پتروشیمی شازند با ۵۵۰ تن عرضه، ۶ هزار و ۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۲ تومان رقم خورد. این کالا به صورت سلف عرضه شده بود.

همچنین عرضه سلف دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند نیز با حجم ۱۱۰۰ تن به میزان ۱۸۰۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۹۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۱۳ تومان رقم خورد.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم امروز با رقابت مورد معامله قرار گرفت، اما منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با قیمت پایه ۲ هزار و ۱۰ تومان فروخته شد. منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون با حجم عرضه ۵۰۶ تن ۶۱۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۱۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۱۴ تومان رقم خورد.

در همین حال دی اتیلن گلایکول شازند با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد، عرضه ۱۱۰ تنی این کالا ۳۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۲۲۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۳۴۳ تومان بود. دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون نیز وارد سیستم مچینگ شد.

در همین حال استایرن منومر پتروشیمی پارس با حجم عرضه ۲۴۹۶ تن به میزان ۵ هزار و ۸۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۴۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۵۴ تومان رقم خورد.

در این روز زایلین مخلوط بندرامام، بنزن بوعلی سینا، اوره صنعتی و کریستال ملامین خراسان، ایزوبوتانول شازند و اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها