05_Oil war.jpg

حجم معاملات محصولات شیمیایی در بورس کالای ایران امروز ۱۷ هزار و ۸۷۳ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه در گروه شیمیایی ها ۴۳ هزار تن و تقاضای آن نیز بالغ بر ۲۴ هزارتن بود.

کالاهای مورد توجه بازار در این روز منومر وینیل استات، دی اتیل هگزانول، سودکاستیک، منواتیلن گلایکول، دی اتیلن گلایکول و استایرن منومر بود؛ به این ترتیب این کالاها توسط مصرف کنندگان با رقابت مورد معامله قرار گرفتند.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند که به صورت سلف و با حجم۱۱۰۰ تن عرضه شده بود، ۱۴۹۶ تن تقاضا داشت، قیمت این کالا ۲هزار و ۶۹۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳هزار و ۷۶ تومان رقم خورد.

منومر وینیل استات این مجتمع هم با حجم ۵۵۰ تن عرضه، ۳۹۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۵ تومان ونرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۱ تومان بود.

همچنین منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول این مجتمع که به ترتیب ۳۳۰ و ۱۱۰ تن عرضه داشت، ۱۱۱۱ و ۱۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه منواتیلن گلایکول ۲ هزار و ۱۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۱۵۷ تومان بود.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با وجود افزایش تقاضا، نهایتا با قیمت پایه  ۲ هزار و ۲۲۴ تومان رقم خورد.

استایرن منومر پتروشیمی پارس نیز در این روز با حجم ۳ هزارتن عرضه شد، ۳۷۲۰ تن تقاضا داشت و قیمت پایه ۳ هزار و ۳۴۰ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۳۴۱ تومان رقم خورد.

عرضه ۵ هزارتنی سودکاستیک پتروشیمی اروند هم ۵۹۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴۵۵ و میانگین نرخ خرید آن هم ۴۶۱ تومان رقم خورد.

در همین حال ایزوبوتانول و دی اتانول آمین پتروشیمی شازند، کریستال ملامین پتروشیمی خراسان، اوره صنعتی گرانوله پتروشیمی کرمانشاه، اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان و بنزن پتروشیمی بندرامام با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها