شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران ۱۹ هزار و ۷۷۸ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» عرضه محصولات ۳۶ هزار و ۲۷۴ تن و تقاضای آن بالغ بر ۲۳ هزار و ۹۹۸ تن رقم خورد.

به این ترتیب در گروه شیمیایی ها،  دی اتیلن گلایکول، اسیداستیک، منومروینیل استات، کریستال ملامین و نرمال بوتانول از محصولاتی بودند که مورد رقابت قرار گرفتند؛ مابقی محصولات در شرایط آرام و با قیمت پایه خریداری شدند.

اورتوزایلین پتروشیمی برزویه با حجم عرضه یک هزارتن ۱۰۸۰ تن تقاضا داشت و نهایتا با قیمت پایه یعنی ۲ هزار و ۸۱۶ تومان مورد معامله قرار گرفت.

دی اتیلن گلایکول فرسا شیمی و مارون با قیمت پایه معامله شد، اما دی اتیلن گلایکول شازند با رقابت خریداری شد، عرضه ۱۱۰ تنی این کالا ۲۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۶۵۰ تومان و میانیگن نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۹۸ تومان بود.

در همین حال منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم با حجم عرضه ۵۵۰ تن به میزان ۱۵۰۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۸۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۶۲ تومان رقم خورد.

استایرن منومر هم از کالاهایی بود که برخلاف همیشه با شرایط آرامی امروز معامله شد و تقاضایی کمتر از عرضه داشت، به طوری که عرضه ۳ هزارتنی آن با ۲۶۱۶ تن تقاضا روبه رو شد، نرخ خرید این کالا برابر با قیمت پایه و ۴ هزار و ۲۲۷ تومان بود.

نرمال بوتانول پتروشیمی شازند هم با عرضه ۵۵۰ تنی ۱۶۱۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار تومان رقم خورد.

همچنین کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم عرضه ۱۵۰ تن ۱۳۹۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۲۸۶ تومان بود، معامله گران این کالا را با قیمت ۴ هزار و ۷۱۵ تومان خریداری کردند.

در همین حال امروز دی اتیلن گلایکول فرسا شیمی، استایرن منومر پتروشیمی پارس، منواتیلن گلایکلو پتروشیمی شازند، سودکاستیک پتروشیمی اروند،اوره صنعتی پتروشیمی شیراز و زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام وارد سیستم مچینگ شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها