1505.jpg

معاملات محصولات شیمیایی امروز با کاهش تقاضا برای دی اتیل هگزانول نسبت به هفته های اخیر روبه رو بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند که به صورت سلف و به میزان ۱۱۰۰ تن عرضه شده بود، ۱۵۸۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۱۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۵۱ تومان رقم خورد.

منومر وینیل استات این مجتمع هم ۵۵۰ تن عرضه و ۳۹۲۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲هزار و ۷۸۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۹۲ تومان رقم خورد.

در همین حال منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول نیز مانند هفته های قبل با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شدند، به طوری که منواتیلن گلایکول شازند ۳۳۰ تن عرضه و ۳ هزار و ۲۵۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۸۳۶ تومان و قیمت خرید آن هم ۲ هزار و ۲۰ تومان بود.

منو اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم ۳۳۰ تن عرضه و یک هزار و ۶۰۶ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا هم ۲ هزار و ۲۰ تومان رقم خورد. دی اتیلن گلایکول این مجتمع هم ۱۱۰ تن عرضه و ۶۱۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه یک هزار و ۷۲۰ تومان و نرخ خرید آن هم یک هزارو ۸۹۲ تومان رقم خورد.

سودکاستیک پتروشیمی بندرامام و اروند هم تقاضایی بیش از عرضه داشت، به طوری که سودکاستیک بندرامام ۲ هزارتن عرضه و ۲۹۲۰ تن تقاضا داشت، اما این کالا با قیمت پایه ۳۰۴ تومان خریداری شد.

سودکاستیک اروند هم ۶ هزارتن عرضه و ۶۸۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴۰۳ تومان و میانگین نرخ آن هم ۴۰۶ تومان رقم خورد.

اسیداستیک پتروشیمی فن آوران هم مانند هفته گذشته با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد، عرضه ۱۰۱۲ تنی این کالا ۳ هزار و ۷۴۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۸۷۵ تومان و قیمت خرید آن ۹۶۳ تومان رقم خورد. به گفته کارشناسان بازار، معاملات محصولات شیمیایی مانند هفته گذشته رقم خورد و در کل ۱۸ هزار و ۲۸۷ تن محصول شیمیایی معامله شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها