_laboratory_glassware.jpg

مقایسه قیمت محصولات شیمیایی در تاریخ ۲۵ مهر و ۹ آبان نشان می دهد که اکثر کالاها روندی مثبت داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات شیمیایی نسبت به دو هفته قبل متعلق به اسیداستیک با ۱۰ درصد رشد است، این کالا ۱۲۲ تومان نسبت به قبل گران شده است.

در رتبه دوم افزای قیمت ها،اورتوزایلین با ۷.۲ درصد و در رتبهسوم نیز ایزوبوتانول با ۶.۱ درصد رشد نسبت به دو هفته قبل قرار دارند. سودمایع نیز با ۴ درصد رشد نسبت به دو هفته قبل به رقم ۴۹۸ تومان رسید.

منواتیلنگلایکول نیز روندی افزایشی داشته است و از رقم یک هزارو ۹۶۸ تومان به ۲ هزار و ۶۱ تومان رسیده است. همچنین اوره پریل هم با ۴.۳ درصد رشد نسبت به دو هفته قبل به میزان ۳۰ تومان گران شده است.

استایرن منومرو اوره صنعتی هم نسبت به دو هفته قبل ۳ درصد رشد قیمت داشتند. همچنین گوگرد، آروماتیک سنگین و بنزن نیز نسبت به دو هفته قبل رشد قیمت داشتند.

در همین حال کمترین رشد قیمت نسبت به دو هفته قبل متعلق به کریستال ملامین و آروماتیک سنگین بوده است، کریستال ملامین ۰.۲ و آروماتیک سنگین ۰.۰۸ درصد نسبت به دو هفته قبل رشد داشته است.

تعداد محدودی از محصولات شمیایی نیز نسبت به دو هفته قبل روندی نزولی داشتند، به طوری که زایلین مخلوط، دی اتیلن گلایکول و اسیدترفتالیک با افت قیمت روبه رو شدند.

زایلین مخلوط ۰.۸ درصد نسبت به دو هفته قبل با کاهش روبه رو شد، دی اتیلن گلایکول و اسیدترفتالیک  نیز ۰.۵ درصد کاهش قیمت داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها