EastmanPiping.jpg

مقایسه قیمت محصولات شیمیایی در تاریخ ۲۳ خرداد و ۶ تیر ماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی نزولی داشته اند، به طوری که بیشترین کاهش قیمت متعلق به اورتوزایلین با ۴.۳ درصد نسبت به دو هفته قبل است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، متانول هم در رتبه دوم بیشترین کاهش قیمت ها قراردارد این کالا از رقم ۵۶۱ به ۵۴۳ تومان رسیده است.

همچنین SBR۱۵۰۲، زایلین مخلوط، SBR۱۷۱۲، دی اتیل هگزانول، بنزن، محلول آمونیاک، تولوئن و آروماتیک سنگین نیز با افت قیمت نسبت به دو هفته قبل روبه رو شدند. به طوری که SBR۱۵۰۲ از رقم ۴ هزار و ۴۹۴ به ۴ هزار و ۳۵۵ تومان رسید. زایلین مخلوط ۵۲ تومان، SBR۱۷۱۲ ۹۶ تومان و دی اتیل هگزانول ۴۹ تومان نسبت به دو هفته قبل کاهش قیمت داشتند.

همچنین بنزن از رقم یک هزارو ۸۴۳ به یک هزار و ۸۲۲ تومان رسید، همچنین محلول آمونیاک ۱ درصد، تولوئن و  آروماتیک سنگین هم  ۰.۸ درصد نسبت به دو هفته قبل افت قیمت داشتند.

کمترین کاهش قیمت نیز متعلق به نرمال بوتانول با ۰.۳ درصد، اسیداستیک ۰.۲ درصد و اوره گرانول ۰.۱ درصد است.

در همین حال منومر وینیل استات، کریستال ملامین ، ایزوبوتانول و منواتیلن گلایکول نیز نسبت به دو هفته قبل تغییر قیمتی نداشتند. منومر وینیل استات همچنان در محدوده ۲ هزار و ۷۸۰ تومان گزارش شده است.

در همین حال بیشترین افزایش قیمت نیز متعلق به اسیدترفتالیک با ۵.۹ درصد است، استایرن منومر هم ۲.۲ درصد افزایش قیمت نسبت به دو هفته قبل داشته است.

دی اتیلن گلایکول هم از رقم یک هزار و ۷۲۰ به یک هزار و ۷۵۳ تومان رسید، اوره پریل و سودکاستیک نیز به ترتیب ۰.۶ و ۰.۲ درصد نسبت به دو هفته قبل افزایش قیمت داشتند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها