Oil-Refinery-Petrochemical-plant-Night1.jpg

در گروه محصولات شیمیایی امروز، سودکاستیک، اسید استیک، اسید ترفتالیک، دی اتانول آمین، منومر وینیل استات، استایرن منومر، دی اتیل هگزانول و منو اتیلن گلایکول برای مصرف کنندگان جذابیت خرید داشتند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، استایرن منومر پتروشیمی پارس با حجم ۲۰۱۶ تن عرضه و ۲۳۲۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۶۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن ۳ هزار و ۱۷۰ تومان رقم خورد.

همچنین سودکاستیک اروند نیز با حجم ۶۰۰۰ تن عرضه شد که ۶ هزار و ۲۲۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴۰۴ تومان و میانگین نرخ خرید این کالا ۴۰۵ تومان رقم خورد. البته سودکاستیک بندرامام امروز به میزان ۱۸۴۰ تن با نرخ پایه توسط معامله گران خریدرای شد.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با حجم ۳۳۰ تن عرضه شد که ۳ هزار و ۷۱۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزارو ۸۳۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۲۱ تومان بود. منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم امروز با عرضه ۲۲۰ تنی ۲ هزار و ۸۱۶ تن تقاضا داشت، این کالا هم با قیمت ۲ هزارو ۲۱ تومان توسط مصرف کنندگان خریداری شد.

اسیداستیک فن آوران هم از کالاهای مورد توجه بازار در آخرین روز معاملاتی هفته جاری بود، به طوری که عرضه ۸۲۸ تنی این کالا ۲۳۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۱۷۲ تومان و نرخ خرید آن هم ۹۶۰ تومان رقم خورد.

در همین حال مانند هفته گذشته بازار اورتوزایلین، بنزن، پارازایلین، کریستال ملامین و اوره صنعتی با آرامش همراه بود و بخشی از عرضه این کالاها وارد سیستم مچینگ شد.

به این ترتیب بازار محصولات شیمیایی مانند هفته گذشته شرایط معمولی را با معامله ۱۶ هزار و ۳۶۷ تن پشت سرگذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها