شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در تالار پتروشیمی بورس کالای ایران به ۸ هزار و ۹۷۱ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات شیمیایی ۱۸ هزار و ۸۳۶ تن و تقاضای آن بالغ بر ۱۵ هزار و ۹۸۸ تن رقم خورد.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، دی اتیلن گلایکول، ایزوبوتانول، کریستال ملامین، دی اتیل هگزانول و مونومر وینیل استات با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

بنزن پتروشیمی بندرامام با عرضه یک هزارتن به میزان ۱۷۲۰ تن تقاضا داشت، اما نهایتا با قیمت پایه ۳ هزار و ۸۵۲ تومان معامله شد.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با حجم عرضه ۱۱۰ تن ۲۷۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۹۳۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۱۵۷ تومان معامله شد.

کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم عرضه ۲۰۰ تن ۲۷۵۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۱۴ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۷۴۵ تومان رقم  خورد.

ایزوبوتانول پتروشیمی شازند هم با حجم عرضه ۱۱۰ تن به میزان ۸۳۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۰۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۴۰ تومان رقم خورد.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم با حجم ۱۱۰۰ تن به میزان ۱۶۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۷۲ تومان بود.

در همین حال منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند، اوره صنعتی پتروشیمی خراسان، اسیدنیتریک پتروشیمی کارون، استایرن منومر پتروشیمی پارس و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها