• ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
  • کد خبر: 4030
تصویر-شاخص-تحلیل.png

در این گزارش، اونس جهانی طلا از لحاظ تحلیل بنیادی و تکنیکال مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در حال حاضر اونس به مقاومت بسیار قدرتمندی که حدود یک و نیم سال پیش ایجاد شده بود برخورد کرده و مجددا با آن درگیر شده است. شرایط بسیار حساسی پیش روی اقتصاد جهانی است و مهمترین آن برکسیت یا همان خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا است.

در اثر نشست دیشب فدرال رزرو اونس مجددا با افزایش همراه شد با کانال ۱۳۰۰ رسید. اما باید دید سناریوهای پیش روی اونس چه هستند.

سناریو افزایشی

باید با خود رو راست باشیم. مقاومت های بسیار قدرتمند به این راحتی ها شکسته نمیشوند و شکسته شدن چنین مقاومت پرقدرتی مثل ۱۳۰۰ حداقل نیاز به چند روز زمان دارد. در واقع قیمت باید چند روزی را بتواند در کانال ۱۳۰۰ نوسان کند و ماندگاری خود در بالای این سطح را به اثبات برساند. در این حالت میتوان اهداف ۱۳۳۰ و ۱۳۴۵ را برای اونس متصور بود.

سناریو کاهشی

در حال حاضر در تایم ۴ ساعته لایه های حمایتی مستحکمی وجود دارد که این لایه های حمایتی در مرحله اول بین ۱۲۹۶ تا ۱۲۸۸و لایه حمایتی بعدی بین ۱۲۸۸ تا ۱۲۷۸ قرار گرفته است، پیش بینی مااین است که در صورتی که از این حمایت های ذکر شده به سمت پایین گذر کند باید به کاهش قیمت چشم دوخت و اهداف این سناریو کاهشی می تواند ۱۲۷۰ - ۱۲۶۳ باشد اما در ادامه سطح ۱۲۵۷ حمایت مستحکم بعدی پیش روی قیمت است و در صورت شکست و تثبیت ملزم به رویت اهدافی همچون ۱۲۴۳ - ۱۲۲۰ و ۱۲۰۰ خواهد بود.

منبع: طلا چارت

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها