• ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
  • کد خبر: 5813
photo_2016-09-11_16-26-04.jpg

اونس پس از صعود پرقدرتی که در اثر خبر NFP داشت دوباره به کانال ۱۳۵۰ برگشت اما باز هم با فشار فروشندگان به سمت پایین حرکت کرد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، کانال ۱۳۵۰ برای اونس بسیار پرقدرت نشان داده شده و ااگر دقت کنید میبینید که برگشت های زیادی از این سطح انجام شده است مثل برگشت کندل برکزیت و برگشت هایی که از دهم تا نوزدهم آگوست انجام شده است.

تحلیل تکنیکال اونس

با دقت به تایم فریم روزانه مشاهده میکنیم که اونس در یک کانال نزولی در حال حرکت می باشد و پس از برخورد به سقف کانال مسیر نزول را در پیش گرفته است.

سناریو افزایشی

در حال حاضر نشانه خاصی مبنی بر صعود نیست و باید منتظر باشیم. آخرین تلاشی که شاید خریداران بتوانند برای افزایش قیمت انجام دهند، منطقه تقاضایی است که در محدوده ۱۳۲۴-۱۳۱۵ قرار دارد. در صورت حمایت شدن قیمت روی این منطقه تقاضا هدف قیمت ۱۳۴۲ و ۱۳۵۳ خواهد بود.

سناریو کاهشی

بازار اکنون روی سطح مهمی قرار دارد. محدوده قیمتی ۱۳۳۰-۱۳۲۸ میتواند نقش حمایتی ایفا کند. البته هنوز نشانه خاصی مبنی بر صعود قیمتی نیست. ولی مهم است که فروشندگان به این سطح توجه داشته باشند. در صورت شکست پرقدرت این سطح، هدف بعدی ۱۳۱۵ - ۱۳۱۰ خواهد بود. حمایت های بین این مسیر نیز ۱۳۲۴ و ۱۳۱۵ می باشند.سناریو کاهشی که بعد از رسیدن به اهداف می تواند ادامه داشته باشد با شکست ۱۳۰۰ عملی خواهد شد، هرچند سطح ۱۳۰۰ بسیار حمایت مستحکمی محسوب می شود.

منبع طلاچارت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها