• ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
  • کد خبر: 6323
BrowserPreview_tmp (5).jpg

همانطور که در هفته گذشته اشاره به سطح ۱۳۰۰ اونس شد، اما شاهد شکست و واکنش بسیار خوب این فلز گرانبها نیز بودیم، به طوری که تا پایان هفته توانست تمام اهداف اشاره شده خود برس ،البته در پایان بازار بالای حمایت مستحکم ۱۲۵۰ قیمت خورد و احتمال رنج بودن قیمت در این محدوده و شکست آن به سمت پایین برای اهداف بعدی و کاهش بیشتر در هفته پیش رو پیش بینی می شود.

تحلیل تکنیکال اونس طلا

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، درحال حاضر محدوده ۱۲۰۰ و ۱۳۰۰ بسیار مهم است و گذر از این محدوده ها حداقل هدف ۵۰ دلاری را در اونس طلا نشان می دهد.و آخرین گذر از ۱۳۰۰ بود که هفته اخیر منجر به کاهش ۵۰ دلاری در مرحله اول شد. و همچنان احتمال کاهش تا محدوده ۱۲۰۰ است.و فعلا انتظار داریم که نوسان در دامنه ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ باشد و در هفته جاری در دامنه ۱۲۳۵ تا ۱۲۷۸ است.

تحلیل در تایم روزانه

در تایم روزانه با توجه به دو سطح کلیدی ۱۲۵۰ و ۱۲۷۸ می توان تصمیمات قیمت را دید و در صورت شکست هر یکی از سطح های کلیدی می تواند به اهداف مشخصی دست پیدا کنند که این اهداف در صورت شکست صعودی می تواند اصلاح شکست محدوده ۱۳۰۰ باشد و شکست نزولی بیانگر ادامه کاهش بیشتر قیمت است.

اما در شروع بازار می تواند بین ۱۲۵۰ تا ۱۲۷۸ نوسان دهد و شکست ۱۲۶۳ منجر به رشد قیمت تا محدوده ۱۲۷۸ می شود.

نکته: در ادامه سناریو های را مطرح می کنیم که واضح تر و دقیقتر به چشم می آیند و هر کدام که مدنظر شما معاملگران است می توانید با توجه به نکات و تاییدیه های که اشاره می شود، مورد استفاده قرار دهید.

سناریو اصلاحی: باتوجه به مقاومت ۱۲۷۸، شکست این سطح منجر به اصلاح قیمت تا محددوه ۱۳۰۸ می شود و اهداف میانی شامل: ۱۲۸۸ - ۱۲۹۳ - ۱۲۹۷ است که مجدد شکست ۱۲۹۷ بسیار مهم واقع می شود که شکست این سطح می تواند به کانال ۱۳۰۰ دسترسی پیدا کند که احتمال برگشت از این سطح دیده می شود.

سناریو کاهشی: با توجه به حمایت ۱۲۵۰، شکست این سطح منجر به کاهش قیمت تا محدوده ۱۲۰۰ می شود و اهدافی که پیش روی قیمت است ۱۲۴۳ - ۱۲۳۵ - ۱۲۲۰ و ۱۲۰۰ خواهد بود.

منبع: طلا چارت


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها