شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران ۱۹ هزار و ۷۷۸ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» عرضه محصولات ۳۶ هزار و ۲۷۴ تن و تقاضای آن بالغ بر ۲۳ هزار و ۹۹۸ تن رقم خورد.

به این ترتیب در گروه شیمیایی ها،  دی اتیلن گلایکول، اسیداستیک، منومروینیل استات، کریستال ملامین و نرمال بوتانول از محصولاتی بودند که مورد رقابت قرار گرفتند؛ مابقی محصولات در شرایط آرام و با قیمت پایه خریداری شدند.

اورتوزایلین پتروشیمی برزویه با حجم عرضه یک هزارتن ۱۰۸۰ تن تقاضا داشت و نهایتا با قیمت پایه یعنی ۲ هزار و ۸۱۶ تومان مورد معامله قرار گرفت.

دی اتیلن گلایکول فرسا شیمی و مارون با قیمت پایه معامله شد، اما دی اتیلن گلایکول شازند با رقابت خریداری شد، عرضه ۱۱۰ تنی این کالا ۲۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۶۵۰ تومان و میانیگن نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۹۸ تومان بود.

در همین حال منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم با حجم عرضه ۵۵۰ تن به میزان ۱۵۰۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۸۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۶۲ تومان رقم خورد.

استایرن منومر هم از کالاهایی بود که برخلاف همیشه با شرایط آرامی امروز معامله شد و تقاضایی کمتر از عرضه داشت، به طوری که عرضه ۳ هزارتنی آن با ۲۶۱۶ تن تقاضا روبه رو شد، نرخ خرید این کالا برابر با قیمت پایه و ۴ هزار و ۲۲۷ تومان بود.

نرمال بوتانول پتروشیمی شازند هم با عرضه ۵۵۰ تنی ۱۶۱۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار تومان رقم خورد.

همچنین کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم عرضه ۱۵۰ تن ۱۳۹۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۲۸۶ تومان بود، معامله گران این کالا را با قیمت ۴ هزار و ۷۱۵ تومان خریداری کردند.

در همین حال امروز دی اتیلن گلایکول فرسا شیمی، استایرن منومر پتروشیمی پارس، منواتیلن گلایکلو پتروشیمی شازند، سودکاستیک پتروشیمی اروند،اوره صنعتی پتروشیمی شیراز و زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام وارد سیستم مچینگ شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.