قیمت پتروشیمی

حجم معاملات محصولات شیمیایی در بورس کالای ایران امروز ۱۲ هزار و ۸۴۵ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۳۳ هزار و ۲۷۵ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۵ هزار و ۳۸۵ تن بود.

کریستال ملامین، اسیداستیک، منومروینیل استات، بنزن، نرمال بوتانول و دی اتیلن گلایکول از کالاهای مورد توجه در این روز بودند و با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به این ترتیب کریستال ملامین پتروشیمی ارومیه با حجم عرضه ۵۰ تن به میزان ۵۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۴۶۴ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۱۱ تومان بود. همچنین کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم عرضه ۱۵۰ تن به میزان ۲۵۴۵ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا هم ۴ هزار و ۹۱۱ تومان بود.

در همین حال اسیداستیک پتروشیمی فن آوران با حجم عرضه ۵۰۶ تن به میزان ۱۵۶۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۴۱۵ تومان و نرخ خرید آن هم یک هزار و ۵۵۶ تومان رقم خورد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند با عرضه ۵۵۰ تنی ۶۸۰۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید این کالا هم ۲ هزار و ۸۶۱ تومان بود.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با عرضه ۱۱۰ تن ۱۹۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۹۷ تومان بود. معامله گران این کالا را با نرخ ۳ هزار و ۵۱ تومان خریداری کردند.

بنزن پتروشیمی بندارام هم با عرضه ۵۰۰ تنی به میزان ۹۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۸۲ تومان و نرخ خرید این کال هم ۲ هزار و ۸۸۲ تومان رقم خورد.

همچنین نرمال بوتانول پتروشیمی شازند هم با عرضه ۵۵۰ تنی به میزان ۱۷۲۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۷۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۰۵ تومان رقم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها