F-33.JPG

فعالان بازار محصولات شیمیایی امروز شاهد دو نیمه متفاوت معاملات در تالار بورس کالا بودند، به طوریکه بخشی از محصولات با قیمت پایه و بدون رقابت اما گروه دیگری از محصولات با استقبال بالای خریداران مورد معامله قرار گرفتند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، امروز محصولاتی همچون اوره، کریستال ملامین، زایلین مخلوط، منومروینیل استات، دی اتانول آمین، منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند امروز به میزان ۵۵۰ تن عرضه و ۵ هزار و ۶۹۸ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۷۸۰ تومان و میانگین خرید آن هم ۲ هزار و ۸۰۶ تومان رقم خورد. منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول شازند نیز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد. منواتیلن گلایکول به میزان ۳۳۰ تن عرضه و ۴۷۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۱۵۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۲۲۱ تومان بود. دی اتیلن گلایکول شازند هم به میزان ۱۱۰ تن عرضه و ۲۲۰ تن تقاضا داشت. قیمت پایه آن یک هزار و ۹۲۳ تومان و میانگین خرید آن هم ۲ هزار و ۲۷ تومان رقم خورد.

محصولاتی که با قیمت پایه معامله شدند

در همین حال تعداد زیادی از کالاها هم با نرخ پایه معامله شدند. اورتوزایلین پتروشیمی برزویه، سودکاستیک پتروشیمی اروند و بندرامام، الکیل بنزن خطی سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران، منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول فرسا شیمی و اسیداستیک پتروشیمی فن آوران کالاهایی بودند که با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفتند.

به این ترتیب سودکاستیک پتروشیمی بندرامام که به میزان ۲هزارتن عرضه شده بود، ۱۸۲۰ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۳۹۳ تومان فروخته شد. به این ترتیب بخشی از عرضه سودکاستیک اروند و بندرامام وارد سیستم مچینگ شد.

همچنین ایزوبوتانول، دی اتیل گزانول پتروشیمی شازند، ارتوزایلین بوعلی سینا، اسیداستیک فن آوران، دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون نیز با استقبال اندک خریداران روبه رو شده و بخشی از تناژ عرضه آنها وارد سیستم مچینگ شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها