قرارداد آتی

بررسی معاملات هفتگی بازار قراردادهای آتی در بورس کالای ایران نشان می دهد ۲۶ هزار و ۳۷۴ قرارداد به ارزش ۲۷۶ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۲۴ شهریور منعقد شد. قرارداد آتی زعفران به لحاظ حجم و صندوق طلا از نظر ارزش معاملات رتبه نخست بازار قراردادهای آتی را به دست آوردند.

به گزارش کالاخبر ، ۲۶ هزار و ۳۷۴ قرارداد آتی به ارزش ۲۷۶ میلیارد و ۶۳۱ میلیون تومان در بازار مشتقه در هفته منتهی به ۲۴ شهریور منعقد شد. بیشترین سهم معاملات بازار قراردادهای آتی به لحاظ حجم و ارزش متعلق به زعفران با ۱۷ هزار و ۸۰۲ قرارداد به ارزش ۹۷ میلیارد و ۹۸۴ میلیون تومان برای ۴ موعد تحویلی شهریور، آبان و اسفند ۱۴۰۲ و اردیهبشت ۱۴۰۳ بود.

در این مدت همچنین ۶ هزار و ۳۴۳ قرارداد صندوق طلا به ارزش ۱۷۰ میلیارد و ۸۸۸ تومان منعقد شد. این تعداد قرارداد در ۶ موعد تحویلی مهر، آذر و بهمن ۱۴۰۲ و فروردین، خرداد و مرداد ۱۴۰۳ در هفته منتهی به ۲۴ شهریور منعقد شد.

شمش طلا نیز شاهد انعقاد یک هزار و ۹۰۷ قرارداد به ارزش ۶ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان در ۵ موعد تحویل ۲۹ شهریور، ۲۹ مهر، ۳۰ آبان، ۲۸ آذر و ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ بود.

نقره هم با انعقاد ۳۲۲ قرارداد به ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۲۸ میلیون تومان در ۳ موعد تحویلی شهریور، آذر و اسفند ۱۴۰۲ روبه رو بود.

معامله ۲۶ هزار قرارداد آتی در بورس کالا

معامله ۲۶ هزار قرارداد آتی در بورس کالا

معامله ۲۶ هزار قرارداد آتی در بورس کالا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها