محصولات شیمیایی

بررسی قیمت پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۲۰ فروردین و ۳ اردیبهشت ماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی نزولی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در گروه محصولات شیمیایی بیشترین افت قیمت متعلق به منواتیلن گلایکول با ۸.۵ درصد کاهش نسبت به دو هفته قبل بود؛ این کالا از ۲ هزار و ۵۰۴ به ۲ هزار و ۲۸۸ تومان رسید.

در رده دوم بیشترین کاهش قیمت ها هم استایرن منومر با ۸ درصد افت نسبت به دو هفته قبل قرار دارد. این کالا از ۳ هزار و ۸۴۷ به ۳ هزار و ۵۳۹ تومان رسید.

رتبه سوم بیشترین کاهش قیمت نیز متعلق به دی اتیلن گلایکول با ۵.۷ درصد افت نسبت به دو هفته قبل است. این کالا به میزان ۱۴۰ تومان ارزان شده است.

همچنین اوره پریل نیز ۴.۶ درصد نسبت به دو هفته قبل افت قیمت داشته است. اوره صنعتی هم ۲.۹ درصد نسبت به دو هفته قبل کاهش قیمت داشت، این کالا از ۸۰۳ به ۷۷۹ تومان رسید.

در همین حال پارازایلین، اورتوزایلین، بنزن، دی اتیل هگزانول و نرمال بوتانول نیز روندی کاهشی داشت، به طوری که پارازایلین ۱۱۸ تومان، اورتوزایلین ۶۱، بنزن ۸۵ تومان، دی اتیل هگزانول ۹۸ و نرمال بوتانول هم ۵۶ تومان نسبت به دو هفته اخیر ارزان شدند.

در گروه محصولات شیمیایی، تعداد محدودی از کالاها روندی افزایشی داشتند، کریستال ملامین در صدر این محصولات جای دارد، به طوری که این کالا نسبت به دو هفته قبل ۳.۸ درصد رشد قیمت داشته و از رقم ۴ هزار و ۷۰۱ تومان به ۴ هزار و ۸۸۳ تومان رسیده است.

همچنین سودمایع هم ۳.۵ درصد نسبت به دو هفته قبل افزایش قیمت داشته است. این کالا ۲۴ تومان افزایش قیمت داشت. آروماتیک سنگین هم ۱.۴ درصد نسبت به دو هفته قبل رشد قیمت داشت، این کالا از یک هزار و ۹۶۰ به یک هزار و ۹۸۸ تومان رسیده است.

قیمت دلار نیز در محاسبه نرخ پایه محصولات پتروشیمی با افت ۰.۳ درصدی به ۳ هزار و ۷۳۸ تومان رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها