بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۷ مرداد امسال، ۳ میلیون و ۹۵ هزار و ۷۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۳.۱ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که در مقایسه با دو هفته قبل، از افزایش ۲.۳ درصدی در حجم و ۳.۵ درصدی در ارزش همراه بود. سیمان، سنگ آهن، فولاد و آهن اسفنجی سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصول‌های صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۹۱۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۱ هزار و ۹۱۳ میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۱۵۸ هزار و ۶ تن سیمان، ۵۹۵ هزار تن سنگ آهن، ۵۳۱ هزار و ۳۶۵ تن فولاد، ۲۰۶ هزار تن آهن اسفنجی، ۷ هزار و ۲۳۳ تن مس، ۵ هزار و ۳۰۰ تن آلومینیوم، ۸۰۰ تن چدن، ۳۰۰ تن کک و ۲۹۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۵۷۸ هزار و ۴۵۱ تن انواع محصول به ارزش ۱۰ هزار و ۶۷۸ میلیارد تومان در هفته معاملاتی منتهی به ۲۷ مرداد به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۸۲ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۸۱ هزار و ۵۰۶ تن قیر، ۹۶ هزار و ۵۴۹ تن مواد پلیمری، ۶۸ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۳۹ هزار و ۱۳۳ تن مواد شیمیایی، ۵ هزار و ۷۷۶ تن روغن، ۲ هزار و ۷۵۸ تن فرآورده های نفتی، ۲هزار و ۵۲۰ تن گوگرد، یک هزار تن سلاپس واکس، ۳۰۰ تن عایق رطوبتی و ۲۹۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

تالار کشاورزی هم در هفته گذشته میزبان معامله ۴۰۰ کیلوگرم زعفران به ارزش ۱۷.۴ میلیارد تومان بود.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۸ هزار و ۷۰۲ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۴۹۷ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها