بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۴ شهریور امسال، ۳ میلیون و ۴ هزار و ۲۲۲ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۵.۶ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. سیمان، سنگ آهن، فولاد و آهن اسفنجی، سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی و قیر، وکیوم باتوم و مواد پلیمری، سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصول‌های صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۸۳۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۴ هزار و ۴۰۲ میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۶۴۱ تن سیمان، ۷۰۷ هزار تن سنگ آهن، ۳۰۳ هزار و ۴۶۷ تن فولاد، ۱۶۳ هزار و ۱۰۰ تن آهن اسفنجی، ۴۶ هزار و ۱۳۵ تن روی، ۴ هزار و ۹۸۰ تن آلومینیوم و ۶۷ تن مس معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۵۲۷ هزار و ۵۹۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۰ هزار و ۵۲۷ میلیارد تومان در هفته معاملاتی منتهی به ۲۴ شهریور به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۲۱۱ هزار و ۵۸۹ تن قیر، ۱۸۱ هزار تن وکیوم باتوم، ۹۵ هزار و ۶۱۷ تن مواد پلیمری، ۳۲ هزار و ۲۸۶ تن مواد شیمیایی، ۴ هزار و ۲۴۸ تن روغن، یک هزار و ۲۵۰ تن گوگرد، ۷۰۲ تن فرآورده های نفتی، ۵۵۰ تن عایق رطوبتی و ۵۳۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۵ هزار و ۲۹۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۶۰ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها