بورس کالا

در هفته منتهی به ۱۴ مهر امسال، ۲ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۴۱۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۳.۱ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. سیمان، سنگ آهن، فولاد و آهن اسفنجی همچنان سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی و قیر، وکیوم باتوم و مواد پلیمری، سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصول‌های صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۸۸ هزار و ۳۵۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۲.۷ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۴۸۵ تن سیمان، ۴۴۳ هزار تن سنگ آهن، ۲۶۶ هزار و ۳۲۳ تن فولاد، ۱۰۸ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۷ هزار و ۶۵ تن مس، ۵ هزار و ۵۸۵ تن آلومینیوم، ۸۹۰ تن روی، ۵۰۰ تن چدن و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۸۵ هزار و ۶۴۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۰.۲ هزار میلیارد تومان در هفته دوم مهر به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۷۴ هزار و ۶۷۸ تن قیر، ۱۱۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۹۵ هزار و ۲۱۱ تن مواد پلیمری، ۶۱ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۳۷ هزار و ۲۸۲ تن مواد شیمیایی، ۳ هزار و ۲۲۰ تن گوگرد، ۵۰۴ تن روغن، ۴۸۰ تن فرآورده های نفتی و ۳۷۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

تالار کشاورزی نیز شاهد دادوستد ۱۰۰ کیلوگرم زعفران به ارزش ۵ میلیارد تومان بود.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۴ هزار و ۴۱۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۶۶ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها