پتروشیمی

حجم محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران به ۲۵ هزار و ۵۲۱ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه محصولات ۳۲هزار تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۳۴ هزار و ۴۴۶ تن بود.

از کالاهای مورد توجه بازاریان در گروه محصولات شیمیایی، منواتیلن گلایکول، اورتوزایلین، کریستال ملامین، منومروینیل استات، دی اتیل هگزانول، دی اتیلن گلایکول، استایرن منومر و اسیدترفتالیک بود.

به این ترتیب منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون با حجم عرضه ۱۱۸۸ تن به میزان ۱۳۴۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۵ تومان بود. دی اتیلن گلایکول این مجتمع هم با عرضه ۲۲۰ تن تقاضایی برابر با ۳۵۲ تن داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۱۷۱ تومان و با میانگین نرخ  ۲ هزارو ۳۴۷ تومان مورد معامله قرار گرفت.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با حجم عرضه ۳۳۰ تن، تقاضایی معادل ۹۱۳ تن داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۲۶۷ تومان رقم خورد.  

دی اتیلن گلایکول این مجتمع هم با ۱۱۰ تن عرضه ۲۵۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۱۷۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۱۹۳ تومان بود.

همچنین در این روز استایرن منومر پتروشیمی پارس با حجم عرضه ۳ هزارتن، ۳۳۸۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۷۹ تومان  و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۸۱ تومان بود.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم با حجم عرضه ۱۱۰۰ تن به میزان ۱۸۷۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کال ۲ هزار و ۴۸۲ تومان بود، این کالا با میانگین نرخ خرید ۳ هزار و ۳۶۲ تومان خریداری شد.

در همین حال سودکاستیک پتروشیمی اروند، زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام و اوره صنعتی پتروشیمی خراسان وارد سیستم مچینگ شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها