پلیمر

معاملات محصولات پلیمری امروز پس از اعلام قیمت های جدید پایه در هفته جاری، با اقبال برای پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی استایرن های پتروشیمی تبریز، پلی اتیلن سنگین «ایکس تری» و پی وی سی ها به پایان رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، پس از افت قیمت های پایه محصولات پلیمری امروز خریداران برای محصولات پتروشیمی امیرکبیر، بندرامام، شازند و آبادان و غدیر به رقابت پرداختند.

پی وی سی ۶۵ پتروشیمی بندرامام که به میزان ۴ هزار و ۹۹۴ تن عرضه شده بود، بیش از ۱۰ هزارتن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۷۰ تومان و میانگین نرخ ثبت شده برای خرید آن ۲ هزار و ۱۹۷ تومان رقم خورد.

پی وی سی گرید ۷۰ پتروشیمی آبادان و گرید ۶۵ غدیر نیز در این روز با تقاضایی در خور توجه روبه رو شدند و به این ترتیب با رقابت مورد معامله قرار گرفتند.

همچنین در این روز پلی اتیلن سنگین اکستروژن پتروشیمی امیرکبیر که به صورت سلف و به میزان ۳ هزارتن عرضه شده بود، ۴ هزار و ۵۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۶۷۸ تومان و میانگین قیمت خرید این کالا توسط معامله گران ۳ هزار و ۸۷۴ تومان بود.

البته پلی اتیلن های سبک فیلم و خطی پتروشیمی امیرکبیر با استقبالی متعادل از سوی معامله گران روبه رو شدند، به این ترتیب ۲۶۴ تن پلی اتیلن سبک فیلم ۲۴۲۰ و ۲ هزار و ۶۴۰ تن پلی اتیلن سبک خطی ۲۰۹ با قیمت های پایه در این روز مورد معامله قرار گرفتو پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی لاله نیز وارد سیستم مچینگ شد.پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی بندرامام نیز مانند همیشه مورد توجه خریداران قرار داشته و با رقابت معامله شدند.

پلی اتیلن سنگین اکستروژن پتروشیمی شازند نیز امروز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد، به طوری که عرضه ۱۵۰۰ تنی آن ۴ هزا رو ۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزا رو ۵۴۳ تومان بود. خریداران میانگین قیمت ۳ هزار و ۸۹۷ تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها