این روزها فعالان بازار پتروشیمی در انتظار انتشار اخبار مربوط به مذاکرات هسته ای و همچنین اعلام قیمت های جدید محصولات پتروشیمی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستند؛ از این رو خریداران بیش از هر زمان دیگری با احتیاط وارد معاملات می شوند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، فعالان بازار پتروشیمی معتقدند؛ در لیست اعلامی شرکت ملی صنایع پتروشیمی اکثر محصولات پتروشیمی برای هفته جاری با افت قیمت ها روبه رو خواهند شد.

جواد موسوی، مدیرکالایی کارگزاری اطمینان سهمم در این باره به «پایگاه خبری بورس کالای ایران» گر چه اطمینان نسبت به افت قیمت ها شدت گرفته، اما میزان کاهش قیمت ها مشخص نیست، از این رو باید در انتظار اعلام قیمت ها و میزان تغییرات آن ماند و سپس در خصوص ورود به مبادلات تصمیم گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اکثر فعالان این حوزه در انتظار اعلام نتایج مذاکرات هم هستند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ترس از افت قیمت ها و خواب سرمایه سبب شده تا اکثر معامله گران با احتیاط بیشتری وارد معاملات محصولات پتروشیمی شده و نسبت به آینده نگران باشند.

مدیرکالایی کارگزاری اطمینان سهم به کاهش حجم تولید در هفته های اخیر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حجم تولید و میزان مصرف مواد کاهش یافته است، اما انتظار می رود با نزدیک شدن به کف قیمتی، حجم خرید محصولات پتروشیمی نیز افزایش یافته و شاهد تزریق رونق اندک به بازار محصولات پتروشیمی باشیم.

این کارشناس بازار پتروشیمی در ادامه تاکید کرد: به نظر می رسد با توجه به اینکه میزان افت قیمت های پایه هنوز مشخص نیست، اکثر معامله گران برای تصمیم گیری در خصوص خرید محصولات پتروشیمی باید در انتظار اعلام قیمت های جدید باقی بمانند و سپس وارد مبادلات شوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها