تالار معاملات

در هفته منتهی به ۲۱ اردیبهشت ماه، بیش از ۴۰۴ هزار و ۹۹۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸ هزار ۴ میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران معامله شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در سومین هفته اردیبهشت ماه و در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی، ۱۵۱ هزار و ۷۵۰ تن کالا به ارزش ۳ هزار ۷۳۰ میلیارد ریال داد و ستد شد.

در این تالار ۱۴۵ هزار و ۴۴۰ تن فولاد، ۵ هزار و ۳۷۰ تن مس، ۷۶۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۶۰ تن روی از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۲۹ هزار و ۵۶۷ تن کالا به ارزش بیش از ۳ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال به فروش رسید و ۸۷ هزار و ۲۴۳ تن قیر، ۵۲ هزار و ۷۶۵ تن مواد پلیمری، ۳۴ هزار و ۳۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۹ هزار و ۸۰۰ تن لوب کات، ۲۳ هزار و ۹۱ تن مواد شیمیایی، ۱۱ هزار و ۴۰۰ تن گوگرد، ۳۵۰ تن عایق رطوبتی و ۶۲۱ تن روغن از سوی مشتریان خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در سومین هفته اردیبهشت ماه معامله ۲۱ هزار و ۸۷۰  تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ارزش ۳۸۹ میلیارد ریال را تجربه کرد؛ در این تالار داد و ستد ۹ هزار و ۵۰۰ تن گندم، ۱۱ هزار و ۱۲۵ تن شکر سفید، ۹۰۰ تن روغن خام و ۳۴۵ تن ذرت دامی مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران نیز هزار و ۸۰۷ تن پتاس (کلرید پتاسیم)، پودر نارگیل، ضایعات فلزی، کنجد و کنسانتره فسفات داد و ستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها