Sena-Picture-284.jpg

طی هفته منتهی به ۲۵ شهریور ماه، حدود ۴۶۷ هزار و ۲۸۴ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۵ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته مذکور، در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی، ۱۳۵ هزار و ۳۴۳ تن انواع کالا با ارزشی نزدیک به یک هزار و ۱۶ میلیارد ریال معامله شد.

گفتنی است در تالار مذکور، ۱۴ هزار و ۳۸ تن انواع فولاد، ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن، ۹ هزار و ۱۶۵ تن انواع مس، ۲ هزار و ۲۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۵ کیلوگرم طلا خریداری شد.

این گزارش همچنین حاکی است، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۷۱ هزار و ۷۵۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳ هزار و ۶۲۱ میلیارد ریال به فروش رسید؛ در این تالار، ۷۸ هزار و ۱۰۹ تن انواع قیر، ۵۸ هزار و ۶۷ تن مواد پلیمری، ۹۴ هزار و ۱۵۰ تن وکیوم باتوم، ۲۱ هزار تن لوب کات، ۱۸ هزار و ۶۴۲ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۱۸۰ تن گوگرد و ۴۶۰ تن عایق رطوبتی و ۱۵۰ آرگون معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد معامله ۵۷ هزار و ۵۸۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۲۸ میلیارد ریال بود؛ در این تالار، ۳۰ هزار و ۷۲۲ تن جو دامی، ۱۰ هزار تن گندم، ۸ هزار و ۲۰۰ تن شکر سفید، ۶ هزارتن ذرت دانه ای، ۱۵۰ تن کنجاله و ۲ هزار و ۵۱۵ تن تن مرغ منجمد معامله شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها