بورس کالا

طی هفته گذشته، حدود ۴۳۵ هزار و ۴۴۰ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۶ هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در هفته اول مرداد ماه و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۵۷ هزار و ۶۸ تن انواع کالا به ارزش یک هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۵۱ هزار و ۸۲۷ تن فولاد، ۵ هزار و ۹۵ تن مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۳۷ هزار و ۶۲۷ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۱۱۴ هزار و ۳۶۴ تن قیر، ۵۵ هزار و ۹۶۴ تن مواد پلیمری، ۱۰۷ هزار و ۳۲۰ تن وکیوم باتوم، ۱۷ هزار و ۷۵۰ تن لوب کات، ۲۵ هزار و ۷۳۹ تن مواد شیمیایی، ۱۴ هزار و ۹۶۰ تن گوگرد، یک هزار و ۱۵۰ تن روغن، ۳۰ تن گازها و خوراک ها  و ۳۵۰ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در اولین هفته مرداد ماه، شاهد معامله ۳۷ هزار و ۵۲۲ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۵۳۹ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۹ هزار و ۶۳۲ تن جو دامی، ۱۸ هزار و ۲۰۴ تن گندم، ۶ هزار و ۶۰۰ تن شکر سفید، یک هزار و ۵۷۰ تن ذرت، یک هزار و ۴۸۵ تن مرغ منجمد و ۳۰ هزار قطعه جوجه یک روزه  مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۴۴۶ تن ضایعات فلزی، ۲ تن بشکه خالی، ۵۰ تن روغن کارکرده، ۱۰۰ تن شیرخام، ۲ هزار و ۴۲۵ تن کنسانتره فسفات و ۲۰۰ تن سولفات داد و ستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها