بورس کالا

طی هفته گذشته، بیش از ۵۸۶ هزارتن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰ هزار و ۶۵ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۷۳ هزار و ۸۹۹ تن انواع کالا به ارزش ۲ هزار و ۴۹۴ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، ۶۳ هزار و ۲۱۵ تن فولاد، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۶ هزار و ۵۸ تن مس، ۹۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۴ کیلوگرم طلا و ۴ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۸۱ هزار و ۷۲ تن انواع کالا به ارزش ۶ هزار و ۲۰ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۲۳۶ هزار و ۴۸۵ تن قیر، ۶۸ هزار و ۱۶ تن مواد پلیمری، ۹۸ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۲۴ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۲۴ هزار و ۳۳۸ تن مواد شیمیایی، ۲۵ هزار و ۱۰۰ تن گوگرد، یک هزار و ۴۸۳ تن روغن پایه، ۲۰ تن انواع گازها و خوراک، یک هزار تن سلاپس واکس و ۲۳۰ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران هم طی هفته مذکور، شاهد معامله ۲۸ هزار و ۶۴۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۶۸ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۲۷ هزار و ۲۵۰ تن گندم، ۱۷۰ هزار قطعه جوجه یک روزه و یک هزار و ۲۲۵ تن شکر سفید مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی نیز ۲۵ تن مواد معدنی و ۲ هزار و ۷۴ تن ضایعات فلزی داد و ستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها