• ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
  • کد خبر: 61944
بورس کالا

در هفته منتهی به ۴ شهریور ماه ۶۳۶ هزار و ۹۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰۳ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. براساس آمار، فولاد با حجم معامله بیش از ۲۲۷ هزار تن و مواد پلیمری با تناژ معامله بیش از ۹۹ هزار تن به ترتیب صدرنشینان دو تالار محصولات صنعتی و معدنی و فرآورده های نفتی و پتروشیمی بودند.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۱۰ هزار و ۱۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۳ هزار میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۲۷ هزار و ۴۵۰ تن فولاد، ۵ هزار و ۷۲۰ تن مس، ۶ هزار و ۵۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۵۱۰ تن شمش روی، ۱۱ هزار تن سیمان، ۵۰ هزار تن سنگ آهن و ۱۰ هزار تن آهن اسفنجی معامله شد.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۲۳ هزار و ۵۷۶ تن انواع کالا به ارزش ۴۹ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۴۹ هزار و ۴۴۰ تن وکیوم باتوم، ۵۵ هزار و ۵۶۹ تن قیر، ۹۹ هزار و ۷۵۹ تن مواد پلیمری، ۴۲ هزار و ۴۷ تن مواد شیمیایی، ۳۲ هزار تن لوب کات، ۳ هزار و ۹۶ تن روغن پایه، ۱۲۵ تن عایق رطوبتی و ۸۶۰ تن گوگرد معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز طی هفته گذشته شاهد دادوستد ۶۱۰ کیلوگرم زعفران رشته ای بود.

همچنین ۲ هزار و ۵۰۲ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها