بورس کالا

در هفته منتهی به ۱۰ دی ماه یک میلیون و ۵۸۲ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۱۴ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. سیمان، فولاد و آهن اسفنجی برترین های تالار محصولات صنعتی و معدنی و قیر، مواد پلیمری و وکیوم باتوم پر حجم ترین محصولات تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بودند.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۲۶۴ هزار تن انواع کالا به ارزش ۶۴ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۹۶۲ هزار و ۴۵۶ تن سیمان، ۲۰۰ هزار و ۵۶۵ تن فولاد، ۳۷ هزار تن آهن اسفنجی، ۲۶ هزار و ۵۰۰ تن خاک روی، ۲۰ هزار تن سنگ آهن، ۱۰ هزار و ۹۴۰ تن آلومینیوم، ۷ هزار و ۹۶۱ تن مس، یک هزار و ۲۰۰ تن شمش روی، ۱۶۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۲ کیلوگرم شمش طلا مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۱۰ هزار و ۵۶۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۹۹ هزار و ۹۳۹ تن قیر، ۷۸ هزار و ۷۷۳ تن مواد پلیمری، ۷۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۹ هزار و ۴۳۷ تن مواد شیمیایی، ۲۲ هزار تن لوب کات،۳ هزار و ۲۸۶ تن روغن پایه، یک هزار تن گوگرد، ۱۲۰ تن آرگون و ۲۵ تن عایق رطوبتی معامله شد.

همچنین ۷ هزار و ۱۳ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها