• ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
  • کد خبر: 61939
بوکسیت

مرکز آمار بین‌المللی گلوبال دیتا در انگلیس اعلام کرد که افزایش پیش‌بینی‌شده در تولید بوکسیت در سال ۲۰۲۱ عمدتاً ناشی از افزایش ۴.۱ درصدی تولید در استرالیا و افزایش ۳.۶ درصدی تولید در گینه است. این دو افزایش نرخ تولید، تولید جهانی بوکسیت را با ۳.۸ درصد رشد همراه کرده و به ۳۷۲.۸ میلیون تن ارتقا خواهد داد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از باشگاه آلومینیوم، علیرغم شیوع بیماری کرونا، ‌در سال ۲۰۲۰ نیز شاهد ۱.۲ درصد افزایش تولید نسبت به سال ۲۰۱۹ بودیم، به‌طوری‌که تولید بوکسیت در سال ۲۰۲۰، ۳۵۹.۲ میلیون تن ثبت شد.

به‌گزارش گلوبال دیتا، انتظار می‌رود که در بازه زمانی سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵، تولید جهانی بوکسیت به ۴۰۶.۷ میلیون تن برسد که حاصل رشد سالانه تولید ۲.۲ درصدی است.

افزایش تولید بوکسیت استرالیا عمدتاً به تولید در معدن بوکسیت مترو ماینینگ وابسته است که قرار است در سال ۲۰۲۱، ۴ میلیون تن تولید داشته باشد. همچنین معدن بوفا (BoffA) در گینه که در سال ۲۰۲۰، ۷ میلیون تن بوکسیت تولید کرد، قرار است در سال ۲۰۲۱ تولید خود را به ۹ میلیون تن افزایش دهد که این دو و پروژه از مهمترین عوامل افزایش تولید در این مناطق به شمار می روند.

شرکت راه‌آهن چین اعلام کردکه به‌زودی خط آهن بوفا به مقصد بوک (BOKE) را تکمیل خواهد کرد و این مسأله کمک بزرگی به نقل و انتقال بوکسیت در این منطقه خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها