بورس کالا

امروز و در جریان معاملات مناقصه در بورس کالای ایران، ۴۳ هزار و ۶۵۶ عدد کنتور برق مورد تقاضای شرکت های توزیع نیروی برق شمال استان همدان، توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی و توزیع نیروی برق شمال استان کرمان روی تابلوی معاملات رفت که با ورود تولیدکنندگان کنتور برق و قبول قیمت های پایه مورد درخواست متقاضیان، این معاملات با موفقیت به ثبت رسید.

به گزارش «کالاخبر»؛ شرکت های توزیع نیروی برق شمال استان همدان، توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی و توزیع نیروی برق شمال استان کرمان امروز به ترتیب درخواست خرید ۳۰ هزار و ۶۵۶ عدد، ۱۰ هزار عدد و ۳ هزار عدد کنتور برق را بر روی تابلوی بورس کالای ایران ثبت کردند و با ورود تولیدکنندگان کنتور به این معاملات، موفق به خرید کنتورهای مورد درخواست شدند.

براین اساس درخواست خرید شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان که متقاضی خرید ۳ هزار عدد کنتور برق با قیمت پایه ۴ میلیون و ۱۴۹ هزار ریال در هر عدد و در قالب قرارداد سلف بود با ورود یک تولیدکننده و پذیرش قیمت پایه با موفقیت انجام شد.

همچنین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی که متقاضی خرید ۱۰ هزار کنتور برق در دو محموله ۷ هزار عدد کنتور تک فاز با قاب و ۳ هزار عدد کنتور تک فاز بدون قاب بود توانست با قیمت پیشنهادی ۴ میلیون و ۱۴۹ هزار ریال برای کنتورهای تک فاز با قاب و ۳ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال برای کنتورهای تک فاز بدون قاب خرید خود را انجام دهد.

علاوه بر این، شرکت توزیع نیروی برق استان همدان که درمجموع متقاضی خرید ۳۰ هزار و ۶۵۶ عدد کنتور برق در دو محموله ۲۲ هزار عدد کنتور با قاب و ۸۶۵۶ عدد کنتور بدون قاب بود توانست با قیمت پایه پیشنهادی ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال برای کنتورهای باقاب و ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در هر عدد برای کنتورهای بدون قاب (بادرپوش ترمینال) و در قالب قرارداد نسیه خرید خود را انجام دهد.

جزئیات سایر معاملات

همچنین ۶ هزار و ۵۶۶ تن مواد پلیمری، ۱۷ هزار و ۷۵۰ تن مواد شیمیایی، ۶۰ تن آرگون، ۱۰۰ تن گوگرد، یک هزار تن لوب کات، ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم و ۴ هزار و ۹۴۹ تن قیر در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی داد و ستد شد. 

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز داد و ستد ۵ هزار و ۳۷۰ تن سیمان، ۱۹ هزار و ۲۳۲ تن فولاد را تجربه کرد.

تالار صادراتی بورس کالای ایران هم میزبان معامله ۲۷ هزار و ۲۰۰ تن قیر و یک هزار تن الکیل بنزن خطی بود. 

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز شاهد داد و ستد ۱۰۰ تن تیشو و ۱۶ تن آنیلین بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها