بورس کالا

مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه های جداگانه از پذیرش عایق رطوبتی شرکت عایق سازان پلیمر ارومیه و دو اتیل هگزانول شرکت Tibalaji Petrochem Private Limited هند در بازار اصلی و مونوکلرو استیک اسید و هیپوکلریت کلسیم شرکت نیروکلر در بازار فرعی این بورس خبر داد.

به گزارش «کالاخبر»؛ براساس اطلاعیه منتشر شده، پذیرش عایق رطوبتی شرکت عایق سازان پلیمر ارومیه پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و نود و هفتمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۳۱ خرداد ماه جاری در بازار اصلی بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفت.

پذیرش محصول دو اتیل هگزانول شرکت Tibalaji Petrochem Private Limited هند به میزان ۸۵۵ تن که عرضه کننده آن شرکت پتروشیمی شازند است نیز پس از بررسی مدارک و مستندات در کمیته عرضه، در بازار اصلی بورس کالا به تصویب رسید.

علاوه بر این، در این جلسه همچنین کمیته عرضه بورس کالا ۱۴۰۰ تن مونوکلرو استیک اسید و ۱۹۲۰ تن هیپوکلریت کلسیم شرکت نیروکلر را نیز پس از بررسی مدارک و مستندات در بازار فرعی پذیرش کرد.

هیپوکلریت کلسیم از جمله محصولاتی است که به تازگی و برای نخستین بار در بورس کالا پذیرش شده تا عرضه آن در بازار فرعی بورس کالا صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها