سکه

بررسی معاملات روز گذشته قراردادهای اختیار سکه در بورس کالای ایران نشان می دهد که در مجموع ۲۰۴ قرارداد اختیار خرید و ۱۹۳ قرارداد اختیار فروش در سررسید اسفند امسال منعقد شده است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در قرارداد اختیار خرید سکه با قیمت اعمال یک میلیون و ۱۲۵هزار تومان ۶ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ۲۱ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۵هزار تومان ۱۵ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ۱۳۰ قرارداد و قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵هزار تومان ۳۲ قرارداد به ثبت رسید.

همچنین قرارداد اختیار فروش سکه نیز مانند قرارداد اختیار خرید در پنج نماد معاملات جریان داشت. به طوریکه در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۲۵هزار تومان ۴۶ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ۱۰ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۵هزار تومان یک قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان یک قرارداد و قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵هزار تومان ۱۳۵ قرارداد منعقد شد.

به این ترتیب در مجموع ۳۹۷ قرارداد آپشن سکه در بورس کالای ایران منعقد شد تا جمع قراردادهای اختیار سکه از ابتدای هفته تا پایان معاملات سه شنبه به یک هزار و ۷۰۹ قرارداد برسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها