سکه

از ابتدای هفته جاری تا پایان معاملات دوشنبه در مجموع ۲هزار و ۶۵۸قرارداد اختیار معامله سکه طلا در بورس کالای ایران منعقد شده است.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بررسی معاملات دوشنبه این هفته قرارداد اختیار معامله سکه در بورس کالا بیانگر آن است که در قرارداد اختیار خرید سررسید دی ماه در مجموع ۱۲۳ قرارداد، اختیار خرید اسفند ۴۲ قرارداد و همچنین در قرارداد اختیار فروش سررسید اسفند ماه ۲۱۰ قرارداد منعقد شد.

نگاهی به جزییات قرارداد اختیار خرید برای سررسید دی ماه جاری نشان می دهد که در قیمت اعمال یک میلیون ۱۰۰ هزار تومان ۱۸ قرارداد، در قیمت اعمال یک میلیون ۱۲۵ هزار تومان ۲ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ۵۲ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان ۳۲ قرارداد و در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان ۱۹ قرارداد منعقد شد.

این در شرایطی است که در معاملات اختیار خرید سکه در سررسید اسفند ماه نیز در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۲۵ هزار تومان یک قرارداد ، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۵۰هزار تومان یک قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۵هزار تومان ۱۰ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان ۲۷ قرارداد و در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵هزار تومان ۳ قرارداد منعقد شد.

همچنین در معاملات قرارداد اختیار فروش سکه نیز که تنها در سررسید اسفند ماه فعال است، طی روز گذشته ۲۱۰ قرارداد به ثبت رسید. به طوری که در قیمت اعمال یک میلیون ۱۲۵ هزار تومان ۱۳۰ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ۲۰ قرارداد ، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان ۲۰ قرارداد، در قیمت اعمال یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان ۲۰ قرارداد و در قیمت اعمال یک میلیون ۲۲۵ هزار تومان ۲۰ قرارداد منعقد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها