سکه

بررسی معاملات روز گذشته قراردادهای اختیار خرید سکه در بورس کالا بیانگر آن است که در قرارداد اختیار خرید سررسید دی ماه در مجموع ۱۳۱ و در سررسید اسفند ۱۵۵ قرارداد و همچنین در قرارداد اختیار فروش سررسید اسفند ماه ۱۶۱ قرارداد منعقد شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، نگاهی به جزییات قرارداد اختیار خرید برای سررسید دی ماه جاری نشان می دهد که در قیمت اعمال یک میلیون ۱۰۰ هزار تومان ۴۴ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۲۵ هزار تومان ۱۶ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ۷۰ قرارداد و قیمت اعمال یک میلیون ۱۷۵ هزار تومان ۱ قرارداد منعقد شد.

این در شرایطی است که در معاملات اختیار خرید سکه در سررسید اسفند ماه نیز در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۲۵ هزار تومان، ۱۰ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان نیز ۱ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان ۱ قرارداد ، قیمت اعمال یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان ۱ قرارداد و در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان ۱۴۲ قرارداد منعقد شد.

همچنین در معاملات قرارداد اختیار فروش سکه نیز که تنها در سررسید اسفند ماه فعال است، طی روز گذشته ۱۶۱ قرارداد به ثبت رسید. به طوری که در قیمت اعمال یک میلیون ۱۲۵ هزار تومان ۵۰ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ۱۰۰ قرارداد ، قیمت اعمال یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ۱۰ قرارداد و در قیمت اعمال یک میلیون ۲۲۵ هزار تومان ۱ قرارداد منعقد شد. براین اساس در هفته جاری (۱۱ تا ۱۴ دی ماه) در مجموع ۳هزار و ۸۰۷ قرارداد آپشن سکه به ثبت رسید.

معامله آنلاین ۱۹ سکه

همچنین معاملات گواهی سپرده سکه طلا در بورس کالای ایران امروز با ثبت معامله ۱۹ سکه بهار آزادی به ارزش ۲۲۱میلیون ریال به پایان رسید.

نگاهی به آمار معاملات امروز (چهارشنبه) نشان می دهد که آخرین قیمت سکه در قالب گواهی سپرده، حدود یک میلیون و ۱۶۵هزار تومان مورد معامله قرار گرفته است. همچنین در صف خرید پیشنهاد متقاضییان سکه یک میلیون و ۱۵۱ هزار تومانی بوده و پیشنهاد فروش سکه به صورت آنلاین در بورس کالا نیز یک میلیون و ۱۶۵ هزار تومان بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها