تالار معاملات

طی هفته منتهی به ۲ شهریور ماه، حدود ۵۲۰ هزار و ۹۶۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶ هزار و ۴۱۶ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت .

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در آخرین هفته مرداد ماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۰۵ هزار و ۷۴۲ تن انواع کالا به ارزش هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، ۱۶۵ هزار تن سنگ آهن، ۳۴ هزار و ۴۲۶ تن فولاد، ۶ هزار و ۱۷۰ تن مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۵۹ هزار و ۸۶۷ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۱۰۴ هزار و ۵۹۴ تن قیر، ۵۵ هزار و ۴۵۴ تن مواد پلیمری، ۶۵ هزار و ۲۰۰ تن وکیوم باتوم، ۸ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۲۳ هزار و ۵۸۷ تن مواد شیمیایی، ۲۷۰ تن گوگرد، هزار و ۱۲ تن روغن پایه و اسلاک واکس و هزار و ۲۵۰ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در آخرین هفته مرداد ماه، شاهد معامله ۴۹ هزار و ۴۲۳ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۵۵۶ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۳ هزار و ۹۳۸ تن جو دامی، ۳۷ هزار و ۶۵۹ تن گندم، ۶ هزار و ۶۰۰ تن شکر سفید، ۶۰۰ تن ذرت، ۵۵۰ تن کنجاله ها و ۸۳ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۲ هزار تن پتاس (کلرید پتاسیم)، ۸ هزار قطعه جوجه یک روزه تخم گذار ، ۱۰۰ تن شیر خام، ۳ هزار تن ضایعات فلزی و ۸۲۵ تن کنسانتره فسفات داد و ستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها