بورس كالا

طی هفته منتهی به ۱۹ مرداد ماه، حدود ۴۱۳ هزار و ۸۲۲ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۸ هزار و ۶۶۴ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در هفته سوم مرداد ماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۴۷ هزار و ۳۱۰ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۱۵۹ میلیارد ریال معامله شد.​در این تالار ۳ هزار و ۹۸۰ تن آلومینیوم، ۱۳۹ هزار و ۴۵۲ تن فولاد، ۳ هزار و ۷۳۵ تن مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۳ تن کنسانتره فلزات گرانبها از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۱۸ هزار و ۳۹۰ تن انواع کالا به ارزش ۳ هزار و ۸۹۵ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۶۲ هزار و ۴۷ تن قیر، ۵۶ هزار و ۶۲۲ تن مواد پلیمری، ۶۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۴ هزار و ۴۰۰ تن لوب کات، ۱۹ هزار و ۴۸۲ تن مواد شیمیایی، ۳ هزار و ۵۳۶ تن گوگرد، یک هزار و ۱۷۳ تن روغن پایه و اسلاک واکس، ۶۰۰ تن سلاپس وکس ۳۰ تن گازها و خوراک ها  و ۵۰۰ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در سومین هفته مرداد ماه، شاهد معامله ۴۵ هزار و ۲۰۵ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۵۵۸ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۸ هزار و ۲۶۲ تن جو دامی، ۲۶ هزار و ۹۵۳ تن گندم، ۸ هزار و ۲۲۵ تن شکر سفید، ۹۵۰ تن ذرت، ۴۵۰ تن کنجاله ها، ۱۰۰ تن روغن خام و ۲۶۶ هزار قطعه جوجه یک روزه مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۹۰۰ تن پتاس (کلرید پتاسیم)، ۲۰۰ تن سولفات آمونیوم، ۹۱ تن ضایعات فلزی، ۲۲۵ تن کنسانتره فسفات، هزار  و ۵۰۰ ورق گرم ضخامت ۲  و همچنین۸۵۰ کیلوگرم بشکه خالی داد و ستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها