• ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
  • کد خبر: 68709
بورس های جهان

روز دوشنبه با شروع معاملات در سال ۲۰۲۲ و بسته بودن برخی از بازارهای اصلی در این منطقه، سهام های آسیایی نوسان داشتند.

به گزارش «کالاخبر»؛به این ترتیب شاخص هنگ سنگ هنگ کنگ رشدهای قبلی را کاهش داد و در محدوده منفی سقوط کرد و ۰.۶۲ درصد کاهش یافت. روز دوشنبه معاملات شرکت چینی اورگراند در هنگ کنگ متوقف شد وهیچ دلیل فوری برای توقف ارائه نشده است.

همچنین سهام های فهرست هنگ‌کنگ از شرکت های وابسته به اورگراند، نوسان داشتند به طوری که سهام های گروه خودروهای جدید اورگراند چین ۹.۰۹ درصد افزایش یافت و خدمات املاک اورگراند ۰.۳۸ درصد کاهش یافت. سایر سهام های املاک در هنگ کنگ نیز کاهش یافت و سهام های کانتری گاردن ۲.۰۲ درصد سقوط کرد در حالی که سوناک ۸.۳۲ درصد سقوط کرد.

شاخص املاک هنگ سنگ ۰.۵۷ درصد کاهش یافت. سهام های شرکت هوش مصنوعی چینی سن ستیم نیز چند روز پس از اولین حضور قدرتمند در هنگ کنگ در هفته گذشته، ۲۷.۲۷ درصد افزایش یافت.

از سوی دیگر کاسپای کره جنوبی ۰.۲۱ درصد رشد کرد در حالی که تایکس در تایوان با رشد ۰.۱۳ درصدی همراه شد. در جنوب شرق آسیا، شاخص استرت تایمز ۰.۲۷ درصد افزایش یافت. ام اس سی آی، جامع ترین شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه در خارج از ژاپن ۰.۱۳ درصد کاهش یافت این در حالی است که بازارهای استرالیا، چین و ژاپن روز دوشنبه برای تعطیلات بسته هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها