• ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
  • کد خبر: 68505
آسیا

در معاملات روز چهارشنبه در حالی که سرمایه گذاران تأثیر سویه اومیکرون را ارزیابی می کردند، سهام های آسیا و اقیانوسیه نوسان داشتند.

به گزارش «کالاخبر»؛ شاخص نیک کی ۲۲۵ در ژاپن ۰.۶۷ درصد سقوط کرد در حالی که شاخص تاپیکس نیز ۰.۴۲ درصد کاهش یافت. کاسپای کره جنوبی ۰.۹۲ درصد سقوط کرد. سهام های چین افت کردند: کامپوزیت شانگهای ۰.۷۹ درصد و شنژن ۱.۱۳ درصد کاهش یافت. شاخص هنگ سنگ هنگ کنگ ۰.۸۸ درصد سقوط کرد. سهام های استرالیا که پس از تعطیلات دوشنبه و سه شنبه به معاملات بازگشتند، با جهش ۱.۲۶ درصدی اس اند پی/ای اس اکس ۲۰۰ افزایش یافتند.

شاخص استریتس تایمز در سنگاپور نیز ۰.۲۳ درصد افزایش یافت. ام اس سی آی، جامع ترین شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه ۰.۲۹ درصد سقوط کرد. سرمایه گذاران در آسیا و اقیانوسیه به نظارت بر تحولات سویه اومیکرون ادامه دادند. مطالعه ای در آفریقای جنوبی نشان داد که به نظر می رسد پاسخ ایمنی افراد مبتلا به اومیکرون، محافظت در برابر دلتا را بیش از چهار برابر افزایش می دهد.

در طول شب گذشته، اس اند پی ۵۰۰ با ۰.۱ درصد کاهش به ۴۷۸۶.۳۵ رسید که از رکورد روز دوشنبه سقوط کرد. کامپوزیت نزداک نیز با ۰.۵۶ درصد کاهش به ۱۵۷۸۱.۷۲ واحد رسید. داوجونز عملکرد بهتری داشت و با ۹۵.۸۳ واحد افزایش به ۳۶۳۹۸.۲۱ واحد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها