پتروشیمی+نفت

آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد که تقاضای شرکت‌های پتروشیمی برای نفت خام همچنان در حال حرکت روی نوار افزایشی است این در حالی است تقاضا در دیگر بخش‌ها در پی افزایش تولید به دلیل‌ احیای شرایط پس از بحران شیوع ویروس عالم‌گیر کرونا رو به بهبود است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، با توجه به بهبود شرایط اقتصادی و تولید در ۳۸ کشور عضو سازمان توسعه و همکاری (اوئی‌سی‌دی) و چین، صنعت پتروشیمی یکی از صنایعی به شمار می‌آید که قرار است به رونق خود ادامه دهد.

آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد که تقاضای جهانی برای نفتا، یکی از خوراک‌های کلیدی پتروشیمی در سال ۲۰۲۱، ۷۰۰ هزار بشکه و ۱۳۰ هزار بشکه در روز در سال ۲۰۲۲ افزایش می‌یابد.

براساس تازه‌ترین داده‌های ماه آگوست، آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد که تحویل نفتا در کشورهای عضو سازمان توسعه و همکاری‌های اقتصادی ۱۸۰ هزار بشکه در روز افزایش یافته است، در حالی که تحویل گاز مایع (ال‌پی‌جی) و اتان روزانه ۱۲۰ هزار بشکه و تحویل سوخت جت ۱۸۰ هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

تقاضا برای نفت خام به‌دلیل تقاضای مطلوب برای سوخت ویژه حمل و نقل و پتروشیمی تا سه ماه سوم سال نسبت به دوره مشابه پارسال به شدت افزایش یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها