برنج طارم

مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که انبار شرکت توسعه تجارت برنج مازندران از امروز سه شنبه ۱۶ شهریور ماه آماده پذیرش محصول برنج سفید طارم محلی بوجار نشده از مشتریان است و گشایش نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی برنج موجود در این انبار نیز از روز یکشنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ آغاز می شود.

به گزارش «کالاخبر»؛ در این اطلاعیه آمده است از امروز سه شنبه ۱۶ شهریور ماه انبار شرکت مذکور فعال شده و با نماد "برنج۰۱۰۴پ۰۱" و نام "برنج طارم ۰۱۰۴ تجارت مازندران (پ)" آماده پذیرش محصول برنج سفید طارم محلی بوجار نشده از مشتریان است.

محصول تحویلی به انبار باید تولید سال زراعی جاری و در کیسه های پلاستیکی باشد و انباردار، کالای تولیدی سال های زراعی گذشته را پذیرش نخواهد کرد.

طبق این اطلاعیه سررسید انبار ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱ بوده و آخرین روز معاملاتی نماد ایجاد شده ۲۲ تیر ماه سال آینده است و پس از آن معاملات نماد برای فرایند تحویل و تسویه حساب با انبار متوقف خواهد شد.

گفتنی است هر گواهی سپرده برنج معادل یک کیلوگرم از این محصول است.

اطلاعات مربوط به سفارش ها و قیمت های معاملاتی در بخش "بورس کالا" قسمت "گواهی سپرده" در سایت www.tsetmc.com   برای عموم قابل مشاهده است.

به گزارش «کالاخبر»؛ اواسط اسفند ماه سال گذشته بود که نماد معاملاتی برنج طارم مازندران در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالای ایران درج و معاملات آن در ۱۴ فروردین ماه امسال آغاز شد که سررسید آن نماد معاملاتی ۳۱ خرداد ماه امسال بود.

https://www.imereport.ir/d/۲۰۲۱/۰۹/۰۷/۰/۲۷۰۲۶.pdf

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها