گندله+دانه بندی

مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه های جداگانه ای از پذیرش کالای گندله سنگ آهن شرکت مادکوش و سنگ آهن دانه بندی شرکت نیک امیدواران مکران در بازار اصلی این بورس خبر داد.

به گزارش «کالاخبر»؛ براساس اطلاعیه بورس کالا، پذیرش کالای گندله سنگ آهن شرکت مادکوش پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و نود و سومین جلسه کمیته عرضه در تاریخ 11 خرداد ماه در بازار اصلی این بورس مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه همچنین، سنگ آهن دانه بندی شرکت تولیدی بازرگانی نیک امیدواران مکران پس از بررسی مدارک و مستندات در بازار اصلی بورس کالا پذیرش شد.

گفتنی است کنسانتره آهن شرکت تولیدی بازرگانی نیک امیدواران مکران نیز پیش از این و در تاریج 27 بهن ماه سال گذشته در بازار اصلی بورس کالا پذیرش شده بود.

بررسی ها گویای آن است که طی هفته های اخیر اقبال شرکت های معدنی برای عرضه و فروش محصولاتشان از طریق بورس کالا و در مکانیزم شفاف عرضه و تقاضا افزایش یافته و ضمن پذیرش محصولات زنجیره بالادست فولاد، شاهد حضور شرکت های بزرگی همچون گل گهر، چادرملو، احیا سپاهان، اپال پارسیان سنگان، آک کهور، ماهان سیرجان، فلات مرکزی، مجتمع سنگ آهن سنگان، کیمیا معادن سپاهان و چاه گز بوده ایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها