• ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
  • کد خبر: 53877
پلی پروپیلن

شرکت مشترک پتروشیمی هانوا توتال (HTC) یک واحد تولید پلی‌پروپیلن در دایسان کره‌جنوبی راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، شرکت مشترک پتروشیمی هانوا توتال Hanwha Total (HTC) در حال راه‌اندازی یک خط تولید پلی‌پروپیلن جدید در مجتمع یکپارچه پالایش و پتروشیمی یکپارچه دایسان کره‌جنوبی است به‌طوری‌که ۶۰ درصد به ظرفیت تولید این مجتمع که ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تنی دارد، می‌افزاید.

همزمان، راه‌اندازی چهارمین کوره پروپان، ظرفیت تولید اتیلن را با ۱۰ درصد افزایش به سالانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن می‌رساند.

این پروژه‌ها با موفقیت و در زمان مقرر و با بودجه اختصاص یافته تکمیل شد.

هانوا توتال یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار به طرح‌های افزایش ظرفیت تولید مجتمع پالایشی و پتروشیمی دایسان اختصاص دادند.

همچنین هانوا توتال بخش عمده پروپان به عنوان مواد اولیه را از ایالات متحده آمریکا وارد می‌کنند.

خط تولید جدید پلی‌پروپیلن با ظرفیت تولید سالانه ۴۰۰ هزار تن، مجتمع پالایش و پتروشیمی دایسان را برای تامین بازار کره‌جنوبی و بازارهای صادراتی به‌ویژه چین قادر می سازد.

این شرایط امکان تولید کالاهای با دوام و ارزش افزوده بالا را برای کاربردهای ویژه مانند لوله‌های مخصوص گرمایش از کف و قطعات خودرو فراهم و به کاهش وزن وسایل نقلیه کمک می‌کند.

هانوا توتال همچنین خط تولید ترکیبات جدید پلی‌پروپیلن-۲ را در مجتمع دانگگان (Dongguan) در جنوب چین راه‌اندازی کرده است، به‌طوری که امکان مشارکت با مشتریان خود برای تولید پلیمرهای بازیافتی را فراهم و این شرکت مشترک به تحقق هدف تولید ۳۰ درصدی پلیمرهای بازیافتی توتال تا سال ۲۰۳۰ میلادی کمک می‌کند.

مجتمع پالایشی و پتروشیمی دایسان یکی از شش مجموعه یکپارچه کلاس جهانی توتال و دارایی راهبردی برای هر دو سهامدار (هانوا توتال) است.

این مجتمع دارای یک واحد جداکننده میعانات گازی منعطف، یک واحد کراکر بخار رقابتی، واحدهای تولیدکننده پلیمرها، استایرن و آروماتیک است.

گروه هانوا که در سال ۱۹۵۲ میلادی تاسیس شد، در طیف وسیعی از مشاغل گسترده در صنایع تولید، ساخت و ساز، امور مالی، خدمات و صنعت اوقات فراغت فعالیت می‌کند.

گروه هانوا تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی دارای ۸۰ شرکت داخلی وابسته و ۴۶۹ شبکه جهانی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها