پلی اتیلن سنگین EX۳ پتروشیمی شازند، پلی پروپیلن ZR۲۳۰ نوید زرشیمی، آف گریدهای آریاساسول و پلی اتیلن های سبک فیلم امروز در رینگ محصولات پتروشیمی پس از اعلام قیمت های اردیبهشت ماه، بیش از کالاهای دیگر مورد توجه خریداران بودند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، تا این ساعت از معاملات، پلی پروپیلن ZR۲۳۰ نوید زرشیمی در رقابت کامل مشتریان مورد دادوستد قرار گرفت. قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۴۵۲ تومان بود که با قیمت ۴ هزار و ۸۹۸ تومان خریداری شد.

همچنین در این روز پلی اتیلن سنگین EX۳ پتروشیمی شازند که با حجم ۲هزارتن و قیمت ۴ هزار و۹۰ تومان عرضه شده بود، با تقاضای ۲۹ هزارتنی مواجه شد و در نهایت با قیمت ۴ هزار و ۴۹۹ تومان خریداری شد. پلی اتیلن سبک فیلم ۰۲۰ بندرامام هم هزارتن عرضه و ۵ هزارتن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۷۹ تومان بود که با رقم ۴ هزار و ۴۸۲ تومان توسط کارگزاران معامله شد.

از سوی دیگر پلی اتیلن های سبک پتروشیمی لاله نیز که جمعا به میزان ۲ هزارتن عرضه شده بودند با تقاضای دوبرابری روبه رو شده و به این ترتیب با قیمت ۴ هزار و ۴۲۵ و ۴ هزار و ۳۱۵ تومان خریداری شدند.

بنابر این گزارش، تا این لحظه از معاملات، پلی اتیلن سبک فیلم ۲۱۰۲TX۰۰ پتروشیمی لاله با استقبال خریداران روبه رو شد، پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۱S وپلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK رجال هم با قیمت پایه معامله شد. همچنین پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۰۰M و پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MA نویدزرشیمی هم معامله نشدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها